To binge or not to binge

Am ras putin cand am auzit prima oara cuvantul "Binging" in una din reclamele romanesti. Originar, cuvantul binge este legat de activitateade a manca in exces. Dar in ultimii doi ani a capatat un sens nou, peiorativ, si anume de a se referi la orice activitate in exces, in special la cea de a privi seriale cite o intreaga zi sau noapte. De ce vorbesc despre asta? Lucrez cateva ture de noapte, si ca sa ma acomodez mai bine am devansat putin orele de somn. M-am uitat la aproape un sezon intreg al uni serial, si am dormit de dimineata devreme pana dupa-amiaza tarziu. Acum m-a trezit ploaia, picaturile ei batand ritmic in geam. Ce pot face? Ma imbrac, imi iau geaca de ploaie, si ma indrept spre munca, zicand incet, ca pentru sine: Binging, ha ha!

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc