Expansiune

Suntem inconjurati de electronice,
un viitor de membre bionice,
Embrionice,
celulele mele se ridica
la rangul de As de pica,
e clasa intai materialul,
am acces la tot arsenalul,
Nu sunt ateu, am fost la Ateneu,
dar neuronul meu
functioneaza pe seleniu,
stie si el ca apartine unui geniu,
acuma se gandeste: "Qui prodest!".
Slava Domnului ca m-am nascut modest.
Priveste-mi mana, priveste-mi pasa,
nu bagi de seama cum se misca masa,
deja am facut ca sa dispara casa,
In tine am toata baza,
Dar cercul cu raza
pretutindeni, si centrul nicaieri
a disparut in cele sapte zari.
Am mers pe cunoscutele carari,
Erai in spate, incercai sa sari,
cand eu zburam de-aici pana la Soare,
si ma lipeam de lumea asta mare.
In departare,
Vedeam marea cea mare,
dar gandul il pastram tot la carare.



Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc