Alegeri

Cand am intrat prima data acolo, inima mea s-a facut mica mica. Vacarmul asurzitor de voci, latrat si schelalaituri m-a facut sa simt cumva un fior pe sira spinarii. Alesesem deja ce sa caut, dar daca as fi putut, i-as fi luat pe toti, Ochii lor largi si plini de lumina ma priveau cu speranta, cersind putina dragoste. Cativa erau resemnati, ascunsi in cate un colt al custii lor, lipsiti de caldura unui prieten. Erau asa de multi. Centru de detentie canina e o experienta pe care ar trebui sa o traiasca oricine, macar odata in viata. In special copii, care ar trebui sa isi aleaga un companion si sa se bucure alaturi de el, la bine si la rau. Probabil ca altfel vom privi animalele atunci cand vom creste mari, daca avem aceasta sansa. Pun pariu ca va fi mult mai interesant si mai antrenant decat orice tableta sau smartphone. Dar ce zic eu, cine sunt eu ca sa fac asemenea afirmatii? Nu conteaza cine sunt sau ce fac, fa si tu aceasta vizita si vom vorbi dupa aceea. Sau poate doar vom tacea. Dar tacerea noastra va spune mai multe decat o mie de cuvinte.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc