Dupa amiaza, asteptand

Stam in fata casei, sorbind alene dintr-o limonada. Mai trece cate un vecin, cu care schimbam doua-trei vorbe. Mai ne intoarcem la paharul cu limonada, care se odihneste fara nici o grija pe veranda. Soarele este si nu prea, acum ca l-au acoperit cativa nori. E mai bine asa. Singura mea problema e cu puful asta de la plopi, care a umplut tot parcul. Imi cam curge nasul, o fi de la asta, o fi cumparat cineva prin jur vreun parfum Channel (da, sunt alergic la asta), nu am idee. Imi termin bautura si ma indrept alene spre camera. Nu, mai intai o sa ma duc sa imi fac o salata cu de toate. Pe urma ma pregatesc de un seminar live de peste ocean. Vara asta a venit in sfarsit. Si imi place.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc