Despre sah si viata de zi cu zi

   Am coborat jos in curte. Doi dintre prietenii mei jucau sah. I-am privit timp de doua jocuri, fiecare a castigat cate unul. Din afara jocului, mi-a fost foarte usor sa observ cum ambele partide au fost pierdute din cauza neatentiei, iar cel care a gresit mai putin a castigat. Ceea ce ma face sa ma gandesc ca daca esti atent, deja poti fi un jucator de sah decent. Probabil ca teoria asta merge aplicata si in viata. 

   Apoi m-am asezat la masa de joc. Am castigat prima partida relativ usor, aplicand ceea ce tocmai invatasem. Pe urma am devenit sigur pe mine, si am inceput sa gresesc. Am pierdut foarte repede. A treia partida am castigat-o la limita, datorita faptului ca el a gresit mai des decat mine. 

   Concluzia: Ne este foarte usor sa fim detasati cand suntem in afara jocului, dar e mult mai greu sa facem acelasi lucru cand suntem in timpul jocului. 

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari