Slow down

Mi se pare geniala ideea italienilor aia care au inventat conceptul de "Slow food" , adica al mancarii pe indelete, indelung degustate, ca opozitie a curentului fast-food.
Aproape ca mi-am amintit un film cu Bruce Lee care spunea ceva de genul: "nu ma poti opri pentru ca te grabesti, incetineste ritmul si vei vedea cum totul va fi bine"
Deh. Incetineste pentru a putea realiza cum ca graba este doar o stare a mintii. Ea nu exista.
Idee: pentru a reusi sa intelegi conceptul incetinirii voluntare, incearca macar odata pe zi sa faci o actiune fara sa te grabesti, ca si cum ai avea tot timpul din lume. Incetineste voluntar ritmul. (Eu am testat asta la o baita, mama ce fain a iesit :D. Si la o plimbare de asemenea, de la chiosc acasa. Era sa intarzii la munci, dar a meritat.)

27 iulie 2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc