Fascinatie

Motto: Daca iubind profund, putem opri o inima sa cada si sa se zdrobeasca, inseamna ca nu am trait in zadar.

De cite ori ai trecut ingandurat, fara sa observi minunile de linga noi? De cite ori? Traim sau suntem traiti? Am auzit de atitea fiinte care, trecand prin probe mai greu de depasit, au murit interior. Sunt inca vii, dar nu mai traiesc. In ele se afla o inima care bate, dar viata lor nu se poate numi viata. Suntem aruncati de colo colo de "minunata" societate moderna, suntem furati de valurile ei, de voalurile ei. Suntem din ce in ce mai greu cititi, pentru ca ne scriem destinele cu mana stanga. Dar vrem sa pasim cu dreptul. Nu mai e timp. Ce sugerez?
Azi, acum, a venit momentul sa reinvatam. 
Sa traim. 
Sa deschidem ochii si sa gasim cel putin un miracol.
Eu il voi imparti pe al meu cu voi. Sper sa faceti la fel.


Vreau sa va stiu minunea pe care ati vazut-o, ati auzit-o sau ati simtit-o azi....

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari