Un nor pufos

Cand ai fost ultima data fericit? Iti amintesti? Eu da. Acum 3 ore si 48 minute. Prea multi supravietuiesc in loc sa traiasca. Imi caut cuvintele, vreau sa ajung din nou in acel loc unde chiar si emotiile se estompeaza si dispar, dar nu stiu cum sa va descriu acel loc. Pentru ca nu este un loc propriu zis, nu imi dau seama daca apartine emotiilor sau intelectului. Dar sunt sigur ca voi stiti despre ce vorbesc. Ai fost vreodata undeva la inaltime, privind in jos la o intreaga panorama, fiind patruns de o maretie fara de margini, si de acel sentiment ca esti mic si insignificant raportat la scara universului. Acea stare era minunata, dar cel mai adesea nu gasesti cuvintele pentru a o descrie. Despre ce vorbeam? A, despre nimic important. Privisem norii, fara graba, fara sa ii asez in categorii. Lasasem privirea sa se adanceasca in viziunea cerului, si am fost cuprins de o maretie a naturii, incat am simtit nevoia sa impart si cu altii aceasta viziune, dar cuvintele mele si-au pierdut sensl undeva pe drum.

Ce mai pot zice? Aseaza-te pe o banca in parc si priveste cerul, macar pentru 5 minute. ;lase-te cuprins de perfectiune. Ne vedem maine.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc