Amintire haiduceasca

Adu-ti aminte de noaptea
fierbinte de mai,
pe pajistea din mijlocul padurii
ardea linistit un foc de tabara,
ii simteam caldura
pe pielea-mi fierbinte,
piciorele goale
scuturau roua diminetii,
ceva mai tarziu,
ce lucru hazliu,
lumea statuse in loc
in acel joc,
dar am crescut mari,
am devenit pui de miliardari,
am cumparat tot timpul din lume,
ne-am pus pe glume,
si am aflat,
mult mai tarziu, dupa bacalaureat,
cum ca in lumea reala
nu-ti trebuie multa scoala,
doar sa vrei
sa iei
cu tine
cat mai mult bine,
sa-l pui in buzunare,
sa-l tii pe picioare,
in rucsac,
dupa un gandac, gansac sau alt pui de dac.
Si sa inveti cand sa spui nu,
si sa traiesti cum vrei tu.
Si mai ales, bucurie sau necaz,
sa nu uiti sa ai sufletul treaz.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari