Marea

Cand am pasit pe nisipul fin, piciorul meu s-a afundat pana la glezna, si am simtit caldura placuta inconjurandu-ma, pentru ca un moment mai tarziu apa rece, revigoranta, sa imi maseze gambele intr-o miscare ritmica, val dupa val. M-am lasat cuprins de admiratie, privind albastrul de necuprins, limitat doar de linia orizontului. Soarele se stingea incet, iar intre mine si el o multime de oameni inotau linistite, asemeni unor furnici evadate dintr-un imaginar musuroi. Aerul era plin de mirosuri incalcite intr-o armonie aparte, pe un fundal usor sarat, cu o tenta abia simtita de alge in descompunere. Nu era ceva respingator, ci mai degraba un punctde reper, menit sa trezeasca amintiri din alte vremi. M-am uitat de jur imprejur, mi-am adunat lucrurile, mi-am incaltat sandalele, am pus prosopul pe umar si m-am indreptat spre casa, lasand in urma inserarea ca pe un voal de matase transparenta prin care se strecura lumina stelelor ca niste licurici.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc