Cine esti si alte povesti

Odata la batranete, desi toata lumea ne da binete, realizezi ca nu iti pierzi numai memoria, sau gloria pe care de atatea ori o cautai bucuros. Acum esti somnoros, anii incepi sa ii simti pe sira spinarii, iar briza marii iti patrunde prin oase, iti aduce ponoase, desi ai avut o viata atat de plina, si pe ea inca o mai tii de mana. La ce te gandesti, atunci cand la nepoti nu mai spui povesti? Te vad zambind cu subinteles, bineinteles ca as vrea sa stiu ce e cu surasul asta zglobiu, de pustan pus de sotii, Credeam ca vorbesti in dodii, pana cand am vazut albumul cu poze, ascuns intre doua veioze, si mi-am dat seama ca si tu ai cunoscut desertul, ai simtit nisipul fierbinte, si acum mai tin minte cand am fost prima oara pe spatele unui cal arab pursinge, imi simteam capul ca o minge in caldura aceea ametitoare, alaturi de brunete cu ochi verzi de o frumusete rapitoare, incat la soare te puteai uita, dar la ele ba. Acum uite ca ma luasi cu vorba, si am uitat ca trebuia sa dreg ciorba cu un pic de smantana, din aia buna de la stana.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc