Se spune ca...

Se spune ca unii oameni de chinuie o viata intreaga sa ajunga in Paradis dupa moarte, ignorand faptul ca el poate fi gasit aici si acum.
Insa eu nu stiu ce sa cred...deoarece daca privim perpectiva Infernului ca fiind un loc plin de durere, egoism si suferinta, un loc in care fiecare pare sa se chinuie pe el si pe ceilalti din jur...asta ma duce cu gandul la lumea in care traim. Infernul nu pare a fi decit lumea de zi cu zi in care ne ducem existenta. Sfisiati de nevoi, de neintelegeri, acoperiti de mantia nepasarii, a lipsei de idealuri , nu putem decit sa observam cu durere cum acesta lume care ne inconjoara a devenit un Infern, care se repeta in rutina fiecarei zile de miine ce va urma. Fiind un om practic (asa mi-ar place mie sa cred) ma intreb si eu ca orice cetatean binevoitor: Ce putem face pentru a schimba aceasta stare de fapt? Cum putem intrerupe acest mecanism diabolic care ne face sa continuam la infinit acest scenariu stupid? Unii spun ca Paradisul poate fi gasit aici si acum. Am rabdare. Poate odata si odata oi gasi si eu pe cineva care sa imi arate cum.

 10/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc