Amintire de cand eram copil

Imi place sa cred ca traiesc intr-o lume diferita de lumea de zi cu zi. In lumea mea inca mai exista frumusete, inca mai exista bucurie, inca mai exista sinceritate. In lumea mea oamenii inca se mai bucura de un rasarit de soare, de un cintec de greier , de un melc ce traverseaza "grabit" soseaua.In lumea mea oamenii mai au inca suflet, iar asta ii face sa traiasca fericiti clipa,integrati in mijlocul tuturor lucrurilor care ii inconjoara. In lumea mea nu conteaza ca acel lucru pe care il faci este o afacere de milioane sau maturatul unei curti, ca lucrezi pe un computer performant sau culegi flori din padure, aici tot ce conteaza este sa fii cu inima in ceea ce faci. Nu conteaza ceea ce faci, ci modul in care o faci. Nu conteaza ceea ce esti ci doar ceea ce simti ca poti fi. In lumea mea inca mai exista romantism, bucurie si inocenta. Aici jocul mai este inca stapin si totul este o joaca. Aici oamenii mai au inca un suflet viu, pur si inocent, zglobiu si jucaus, si, in aceasta lume, grija zilei de miine, a banilor, si murdaria care tinde sa ne inconjoare nu a patruns si nu va patrunde vreodata. Aceasta lume poate fi in fiecare din noi si nimeni nu ne-o poate lua.
Si poate cauza acestei lumi esti chiar tu!...sau faptul ca sunt indragostit...

 09.2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc