Etapele unei relatii privite prin ochelari de cal marca G.Armani



Motto: Nimeni nu traieste in lumea in care s-a nascut, nici nu moare in lumea in care a trait.




Tot facind curat in bibloteca am gasit citeva ciorne a unor scrisori mai vechi, care m-au umplut de amintiri.




1.




Topinambur




Privind printre randuri,

poti uita mesajul.

Cautind motive,

poti neglija cauza.

Iubind,

poti uita de tine

si de intreaga lume.

2




Inconsecventa




Simt ca locul meu nu este cel in care ma aflu.

Si nici acest timp nu este cel in care as vrea sa fiu.

De ce sa imi pun deznadejdea in vers

Cand toate cele din jur imi amintesc ca este tarziu?

Amintirea clipelor frumoase ma bintuie superfluu

Si nu pot face nimic pentru a le opri, sau nu vreau.

In centrul tuturor evenimentelor insa poti fi tu

Daca poti crede ca ai putea primi tot ceea ce as putea sa iti dau.

Timpul - irezistibil bumerang

Pare sa nu mai aibe rabdare.

Dar acel gand de demult nu-mi da pace,

Si din mic el se vrea tot mai mare.

3.




Lipsit de vise, debusolat, dezamagit, "i s-au innecat corabiile" , "suparat ca tiganul pe sat" , toate acestea cuprind si totusi nu reprezinta starea in care ma aflu.

Pragmatic vorbind, totul s-a intimplat din cauza ca am dat prea mult pe prea putin.




10/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari