21.09.2006

Am vazut ca se poarta acest lucru, de a avea un blog si ce am gandit eu : ia sa fac unul. Zis si facut. Si iata rezultatul, un loc in care as putea/pot sa bat campii cu gratie fara ca nimeni si nimic sa ma impiedice. Datorez acest blog lui abjectu si lui visurit ( http://visurat.ablog.ro ) care mi-au inseninat o seara de tot rasul cu ideile lor absolut originale . Si acum as vrea sa scriu ceva original, ceva subtil , demn de a fi retinut ...dar deja imi e somn si cred ca acum sunt pe cale de a incheia aceasta prima impresie. O sa continui insa sa vorbesc cu alte ocazii despre demonii mei, despre ingerii mei si despre alte cohorte de entitati insignifiante care ma inconjoara, imi respira aerul si uneori imi ocupa locul din fata calculatorului atunci cind cobor sa iau o piine si un iaurt.
Ce naspa suna ultima fraza, parca deja as fi pensionar.
Ha! Ha!

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc