Meseria e bratara de aur

Dupa ce am facut testul din postul anterior...am ajuns la concluzia ca ...pentru a n-a oara...fac ceva care nu imi doresc de fapt.
 Sa facem un scurt rezumat al meseriilor practicate de mine vreodata.
 1. Prelucrator prin aschiere (adica strungar) vreo 2 luni pina an inteles ca nu e de mine.
 2. Vanzator in magazin - imi place sa lucrez cu oamenii...dar doar cind e magazinul meu....nu mi-a placut ceea ce vindeam insa.
 3. Asistent medical - 1 luna - limitele propriului meu organism care nu a putut suporta substantele din laborator m-a facut sa ma indrept spre alte domenii
4. Gestionar - naspa treaba...e facuta pentru oamenii care stiu sa profite, nu pentru cei care lasa de la ei
. 5. Am terminat ASE ul si am devenit economist....doar ca acum realizez ca nu asta e ceea ce am vrut sa fac. Asa ca incep sa imi caut un nou loc de munca...
 P.S. Se zice ca prima impresie e intotdeauna cea corecta. Tocmai mi-am amintit ca era cit pe aci sa devin poet, dar am decis sa intru in rindul lumii si sa imi iau o slujba. Mare greseala.

 06/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc