Cauta acul in carul cu fan...

Ce sa mai zic dragilor? Am inceput sa imi caut un loc de munca deoarece asta pe care il am acum nu ma mai satisface. Auzi idee! Tare as vrea sa mai stiu si eu citi dintre noi au un loc de munca care sa le satisfaca pretentile. Si e complicat.
Am trimis CV_uri, sccrisori de intentie, am facut conexiuni, am luat legatura cu prieteni cu care nu mai vorbisem de secole. Tare complicat. Dar in final cine stie? Poate dupa ceva vreme o sa reusesc si eu sa gasesc ceva care sa imi placa sa fac.
Cred ca sunt singurul nebun din tara asta care vrea un salariu mai mic dar ceva mai mult timp pentru propria persoana. Dar gasesc ca este corect. La ce rost sa ai toti banii pe care ti-i doresti daca nu ai timpul necesar pentru a ii cheltui in mod placut.
Timpul nu ne mai este dat inapoi.
Cum zicea cineva, la inceput ne sacrificam sanatatea (fizica, mentala...etc. ) pentru a stringe multi bani, pe care ii vom cheltui mai tarziu pentru a mai recapata ceva din atit de pretioasa sanatate pierduta. Atit am avut de zis.

 10/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari