* M-am trezit razand, si nu stiam de ce. Oricum, cred ca am visat ceva comic, dar a sunat ceasul si cortina care desparte visul de realitate s-a coborat mult prea repede.

*Cred ca stiu ce am visat. Ajunsesem dupa un drum plin de peripetii (de la WoW mi se trage) la "Inteleptul de pe munte" . Acolo, bucuros ca am dreptul la o intrebare am spus: Ce trebuie sa fac pentru a fi fericit? Raspunsul a fost: Trebuie sa lasi tot ce ai de lasat in urma. Fara balasturi inutile. Fara sa te mai gandesti la trecut sau viitor. Doar sa traiesti. Si a sunat telefonul, il auzeam prin vis si ma umfla rasul, mama lui de telefon, tocmai acu' s-au gasit si astia sa sune, cand vorbeam cu "Inteleptul de pe munte" .

* Pentru Paul: Sa stii ca fratele tau a fost sa se intilneasca cu Sica. A baut Stella (stii ca aia ii place), a mincat pizza mare (cand o sa ma invat vreodata sa aleg mica daca am de ales intre mica si mare), si a discutat cu Sica si cu varu-sau. A zis Marius ca te asteapta la o discutie/depanare de amintiri cand vrei tu daca iti place berea si nu esti nesimtit.

02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari