Bat Campii si Dealuri, si oaze nu sunt...

***
Copil fiind , la vreo 5 anisori, mi-ar fi placut sa stau intr-o anume pravalie si sa intreb:
- Sizde cikolatali halva var mi? (Halva cu gust de ciocolata aveti? )
...sau mama spunand fraza mea preferata:
- Rica ederim, bir kutu findikli lokum veriniz. (Ma serviti si pe mine cu o cutie de rahat amestecat cu alune?)
Nu am tradus mots-a-mots, stiu asta...
Afiyet olsun!
****
Pe drumul vietii am gresit cararea,
si nici indicatoare nu mai sunt
undeva departe ma mai asteapta marea,
ce imi lipseste inca asa de mult.
*****
Mi-am amintit cand am fost prima oara la pescuit, cu varu-meu Radu, cu unchiul meu...
Era la crescatorie..toti prindeau ditamai pesti, numai la mine au venit cred ca cei mai mici 2 pesti din tot lacul.
A fost una din cele 3 ori cand am fost la pescuit in viata mea.
******
Exista oameni care nu ar trebui sa isi faca weblog. Niciodata.
Insemnarile lor vor sa ii arate altfel decat sunt de fapt.
Blogurile lor ne mint. Ne mint frumos , dar totusi ramane minciuna.
*******
Rad. Cineva imi reprosase ca nu am mai scris de multe zile. CIneva care scrie doar pentru trafic. Nu dam nume.
I-am spus respectivei ca eu nu simt nevoia sa scriu tot timpul . S-a mirat. Eu scriu doar atunci cand simt nevoia sa scriu. Daca nu as avea nimic de spus nu as scrie un an, sau un deceniu. De asta nu am mai scris nici editorialele de la ziarul lui Roli. Dupa 12-15 numere, mi se parea ca nu mai am nimic de spus. Asa ca m-am oprit.
Inspiratia este intocmai ca o femeie frumoasa ,alintata si mofturoasa. VIne cand nu te astepti. Face fitze. Si te lasa balta cand ai nevoie.
We are only dust in the wind...sopteste usor boxa de linga mine.
Atat pentru azi.(...biri bes..iyi geceler..)


02/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari