Nu exista intimplare?

Catalin mergea pe alee.....cand deodata o rafala de vant ii arunca o pagina de jurnal....
Zambind citi ce scria pe ea...

*****
Jurnal

*Multi traiesc precum ingerii in mijlocul lumii, voi de ce nu?*

*Nu inteleg de ce oamenii sunt atat de apasati de griji si probleme(false sau reale probleme) astfel incit sa nu poata sa conceapa ca unii pot fi si fericiti, ba chiar mai mult, daca tu esti asa te privesc cu o privire dubioasa...de parca ar zice...ce boala am pe astia, uite cum se comporta de parca lumea in care ne aflam este o lume de care te poti bucura, ei nu stiu ce greu e sa muncesti pentru a iti asigura ziua de maine.*

*Ascult "Vama Veche - Cu tine" . *

*Este o senzatie cu totul ireala atunci cind altcineva iti devine ratiunea ta de a fi, si incepi sa razi gindindu-te ca ii poti zice seara: Ciudat iubito, dar cred ca esti foarte obosita, azi mi-ai umblat prin minte toata ziua!.*

*Ma mira faptul ca nu iti place fizica deoarece in ultima vreme am auzit marii fizicieni spunand ca in domeniile de avangarda fizica se apropie de misticul religiei, iar asta ar trebui sa fie un domeniu atat de drag tie."

*Mai rad de asemenea gandindu-ma cum raman fara cuvinte atunci cand iti vorbesc dar nu din cauza panei de inspiratie ci mai degraba datorita emotiei care ma cuprinde atunci cand imi dau seama ca a rosti ceea ce simt imi este peste putinta fiindca nu exista vorbe care sa spuna asta.*

*Sa nu uit sa pun ceasul sa sune la 10.40 ca sa imi aminteasca de 10.45.*

*l-am pus de acum sa scap de o grija.*

*Imi place desenul de mai jos!*




*****


.....si apoi....incantat de acele randuri...lasa hartia in voia vantului...pentru a fi citita si de altii.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc