Citatul zilei - comentat de mine - 09.12.2006

Dedicata unui anume domn.....(nu zic numele sa nu fie jignit daca citeste?..)



"Universul si prostia sunt infinite. In ceea ce priveste primul am inca dubii." Einstein

Mi-am adus aminte acest citat deoarece spunea cineva ca a aparut "Enciclopedia prostiei" care trateaza prin o viziune mult mai ampla acest fenomen. Tocmai din cauza asta ma intreb...oare postul trebuia la "citatul zilei" sau la "citeste o carte"...pentru ca eu chiar o sa caut aceasta enciclopedie sa vad ce o fi de capul ei. In ceea ce priveste citatul de mai sus...cred ca Einstein a susprins chiar totul in o singura fraza. Eu nu mai am nimic de adagat. Dar ii aprob parerea.



12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc