La limita imposibilului...

Azi am vazut ceva...care se pare ca a tinut sa imi contrazica o prejudecata pe care o am..
Urca unul in maxi-taxi, si ma uit la el...blugi din aia largi, un hanorac purtat smechereste, un cercel in ureche...si ma gandesc....aha..asta e din ala de zicea visurat.
Dar stupoare..cum a urcat in maxi a zis un " buna dimineata tuturor" chit ca eram vreo 3-4 persoane si nu cred ca il cunostea careva, dupa ce a primit restul la bilet a zis si "multumesc". Ii suna telefonul (din ala smecheru' de multi bani) si el raspunde si zice.."scuza-ma dar sunt in maxi, nu pot vorbi..te sun eu mai incolo" -de facea ceva afaceri dubioase care nu trebuiau sa auda urechile noastre nu stiu...
Si mai urca si o babuta si el se ridica din maxi-taxi-ul care era acum deja plin si ii ofera locul.


Deci, mai sunt si din astia dragilor...se pare ca mai sunt sperante...

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari