Jurnal de bord

Acest craciun a avut parile lui bune si partile lui proaste. Dar per ansamblu nu ma plang. Ce prieteni nebuni am.... Sau poate ca eu sunt mai nebun ca ei...fiindca e aproape 4 AM si acum ma bag in pat (stiu cel putin 2 persoane care nu ar trebui sa mai exagereze cu cofeina). Ne-am jucat pina acum warcraft. Asa doar ca sa nu mai fim plictisiti. L-am admirat pe Mirel cum conduce. I-am si zis.."imi pare rau ca m-am urcat in masina...". Dar asta e..am ajuns cu bine acasa. Probabil cineva a pus o vorba buna pentru mine..pentru ca a nins. Pentru 10 minute, dar ceea ce este cel mai important este ca a nins de Craciun. Cu fulgi mari. Si probabil ca maine dimineata o sa ma supar pe oricine ma va trezi inainte de 11 (exceptand o persoana pe care nu ma pot supara). Si inca ceva. Sunt nemultumit de starea mea actuala. Probabil ca o sa imi propun sa devin bogat, atit interior cat si exterior. Ambele conteaza pina la urma. Mai vreau sa si gasesc o strategie adecvata. Imi acord 3 ani. O fi mult. O fi putin. Nu stiu! Peste fix 1068 de zile voi analiza rezultatele. Hmmm! Strategii de dezvoltare pe termen lung si pe termen scurt. Analiza negocierii la zero. Stiinta fara constiinta duce la ruina sufletului. Constiinta fara stiinta unde duce?
Ca directive primare:
-o stare de echilibru (fizic, mental...)
-stabilitate
-visele...("sa nu lasi nici un vis in urma caci visele orfane mor..")
-unde in aceasta ecuatie incape sufletul...nu stiu...ar trebui sa-i fac loc...cumva.
- dezvoltare personala - aici ar fi cateva lucruri care tin la le fac demult , dar comoditatea (un alt nume poetic al lenei) m-a cam impiedicat sa o fac.
La ora asta ador sa citesc poezii de genul haiku. Eventual de la sfarsitul secolului 19. Acelea mi se pare ca au pastrat ceva anume care inca le confera o anumita forta de expresie. Spre deosebire de cele recente.
Si de incheiere:

Fulgii atit de minunati
sunt acum ascunsi in noroiul de care ne ferim cu atita indemanare.
Nu renunta.

Ne auzim cu bine. Noapte buna.

12/2006

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc