...totusi...

..pina la urma raman la parerea mea.....cu riscul de a te supara....si imi dau seama ca nu am zis o prostie.
Am zis ca unele din articolele tale sunt peste blogul cu pricina. Cand am zis asta ma refeream la cele din sectiunea poetica..pentru ca de exemplu cele care se refera la jocuri sunt pur si simplu articole de divertisment, creata in urma unor situatii traite. Ca sa fiu mai exact, atunci cand creezi ceva artistic...este mult mai placut pentru mine.....decat blogul...(si am zis blogul...adica tot.....si crede-ma am citit si poeziile ca sa pot vorbi in cunostinta de cauza)
Si tot aici iti pot cita parerea cuiva....care mi-a zis la un moment dat...Nu poti compara Nichita cu Stefan O. Iosif, e ca si cum ai compara un fundas cu un mijlocas...fiecare e bun in felul sau. Se adreseaza unor sentimente diferite......fiecare deosebit in felul lor.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari