Inexactitati probabile ale binaritatii polare

Am stat si m-am gandit. Ah! Cat de incapatinat pot fi, si totusi nu am alta cale de scapare. Iti dau dreptate. Nu 100%. Sa zicem 95% , asa de amorul artei. Poate ca nu doar eu am exagerat. Dar am inteles. De azi inainte voi inceta acel joc. Stii tu care. Tocmai pentru a nu iti mai aminti atit de obsesiv, din nou si din nou. Am momente cand nu inteleg. Sau cand inteleg mai greu. Asta sunt eu. Important este ca totusi inteleg intr-un final. Insa focul de artificii a existat in mod cert cu adevarat. Nu este posibil sa ni se fi parut.
Oricum de acum incolo o sa te tin aproape. In fiecare moment. Cum unde? In inima mea. Pentru ca nu are cum sa iti fie dor ce cei care sunt cu tine. Iar noi, oamenii , suntem cu adevarat acolo unde inima ne este.

Raportat la eternitate...suntem doar fire de nisip in bataia vantului.
Raportat la timp ...nu as vrea sa apuc sfarsitul eternitatii.
Raportat la minte....nu mai am timp.

Noapte buna tuturor.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc