Instantanee



Pentru a nu uita de extraordinarul de langa noi...




1.O fetita cam de 2 anisori , blonda cu ochi mari albastri, cu o caciulita cu urechi si nasuc (probabil caine sau iepure..nu am fost atent) ii intinde o caramea baietasului de langa ea intrebandu-l soptit: vrei sa fii gagicul meu?

Baiatul ia carameaua o desface si apoi cu gura plina raspunde: da.




2. La iesirea din bloc in mijlocul aleii statea o pisica grasa si nu dadea semne ca vrea sa se miste: "Da-te pisica grasa", i-am zis si ea s-a mutat alene un pic mai incolo. Am surprins o privire stupefiata la baba de la parter. Cand m-am intors de la magazin, aceasi pisica, in mijlocul aleii: "Ce faci pisica grasa?" o intreb, si baba de la parter face iar ochii mari.

01/2007

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc