Recuperare

Pasesc afara din micuta-mi casa, ajung in mijlocul poienii, inconjurat de maci infloriti. Vantul fosneste usor, soptindu-mi povesti demult uitate. Cateva pasarele ciripesc un cantec numai de ele stiut. Ma las in voia senzatiilor care ma asalteaza, macii rosii unduindu-se usor in bataia vantului, cantecul padurii acoperind linistea care exista mereu undeva pe fundal, o raza de soare incalzindu-mi gleznele, chiar inainte de a-mi cufunda picioarele in izvorul rece ca gheata. Au trecut luni de cand am venit aici prima oara, pentru cateva zile. Si am revenit iar si iar. Ceva m-a legat pentru totdeauna de aceste locuri, pe care am invatat sa le port cu mine mereu, chiar si in tumultuosul zumzet al marelui oras.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc