Dansând cu lupii

Astazi am invatat coreografie si dans. Am o inclinatie naturala spre a ma misca cu suficienta gratie, dar imi lipseste exercitiul si gratia necesara. Dar mi-a placut, pot sa urmez instructiuni si sa ma concentrezi pentru o scurta perioada. Nu este cu mult mai greu decat in antrenamentul de arte martiale, mai ales ca pot extrapola aceeasi fluiditate a miscarilor. Totusi, se pare ca am descoperit acest nou hobby un pic prea tarziu. Dar voi continua sa explorez acest nou manuchi de posibilitati ceva mai tarziu. Ce mai stiu? E o senzatie aparte in a fi parte integranta dintr-o coreografie complexa,  o rotita din mecanismul plin de armonie care va incânta intregul auditoriu.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc