A doua carte publicata

In sfarsit. M-am incadrat la limita si am reusit sa termin a doua carte pe anul acesta. O sa o trimit spre publicare zilele acestea, dupa ce am terminat cu aranjarea in pagina si mici ajustari pe ici pe colo. De data aceasta e in engleza - Vitamins and minerals pocket guide - si cu toate ca nu are prea multe pagini, a implicat un efort deosebit in colectarea, analiza si expunerea datelor concludente. Ca si in cazul precedent, a durat mai mult decat ma asteptam si a implicat un volum dublu de munca fata de cel previzionat. Dar cu experienta acumulata, am incredere in mine si imi propun publicarea a nu mai putin de 6 titluri noi anul urmator. Vom vedea ce va urma.

O sa va anunt cand e gata, si voi posta linkurile necesare. Ca noutate, va fi disponibila si pe Kindle.

Un sfarsit de an plin de bucurii si realizari va doresc.
G.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc