Deseara

Am atins un nivel
de confort, de scufundare in banal,
universal simtind iarna,
inchis intre patru pereti,
nu conteaza, fete sau baieti,
melodii sau cantareti,
trombonul si pianul suna pe fundal
scufundare in banal,
canal auditiv, senzitiv,
m-am obisnuit cu starea de bine,
nu tine
mult, dar ascult,
imi trece,
chiar am nevoie de un dus rece,
imi lipseste caldura ta,
stai asa,
am pregatit casa, masa,
am impodobit bradul de craciun,
ce sa spun
am aprins si doua trei lumanari,
intre acele cantari
ce rasuna umpland casa
de culoare,

uit ca ma doare
departarea de Tine, de mine
aud mai bine
notele,
rulotele, pilotele
si alte efemere posesii,
impresii din cealalta parte
a curcubeului,
si eu, eul cel bun
eul cel nebun
si cantecul dintre noi
doi.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari