Arheologie

"Am fost in unul din locurile sfinte ale religiei mele. L-am simtit gol si lipsit de putere. Urmele Celor Dintai nu mai ne incalzesc ca in trecut. Se pare ca pana la urma Gheata Primordiala va cuprinde totul. Focul e din ce in ce mai rar, iar Pastratorii lui se ascund in pesteri din ce in ce mai adanci. Ne pregatim sa calatorim pina la unul din ultimii Strabuni, singurul care mai este in viata. Vointa lui e una cu legea Naturii, si daca cineva ne poate salva, el este acela. Il vom ruga sa invoce Zeii, astfel incat intreaga lume sa cunoasca Caldura din nou. "

Aceasta inscriptie apocrifa m-a amuzat cumva. Am facut analiza cu C14, si s-a dovedit a fi cu un an mai veche decat data la care asteroidul Nemesis a lovit planeta. Poate ca cel de care vorbeau a cerut ca planeta sa se incalzeasca din nou. Dar a uitat sa intrebe despre efectele secundare. Cum ar fi distrugerea unei intregi civilizatii.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc