Despre odihna si eficienta

Traim intr-o societate care promoveaza munca, efortul, extra-super-activitatea. Somnul este considerat ceva minor, neesential, o sursa de Timp atunci cand nu mai putem ciupi de niciunde altundeva.
Este oare bine? Este oare intelept sa neglijam tocmai acest aspect atat de important? Nu aduc argumente, nu incerc sa explic nimic. Va propun doar urmatorul experiment. Timp de o saptamana incercati sa dormiti minim 8 ore, de la 22 pm la 6 am. Incercati de asemenea undeva pe la mijlocul zilei sa va asezati in pat si sa incercati sa va relaxati pentru 15 minute. Spuneti-mi rezultatele. Va fi ceva uimitor. Veti descoperi un nou Eu, unul de care aproape ca nici nu va mai aminteati. Veti afla ce inseamna sa fiti odihniti. E ceva de necrezut. Si e la indemana tuturor. Indrazniti! Oricare dintre noi poate face alegerea corecta. De ce sa mai asteptam? De ce nu chiar acum?

Comments

  1. eu anul trecut mi-am dat demisia si mi-am luat liber. Recunosc ca acum mi-e dor de repetitii, dar daca nu faceam asta cred ca ma prabuseam. Asa ca subscriu. Somn plus iesit in natura... Sa ai o zi frumoasa!

    ReplyDelete
  2. Multumesc. O demisie e intotdeauna grandioasa in sine si parca ne ajuta cumva sa crestem, chiar daca sunt greutati peste care trebuie sa trecem. mult succes.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc