12/4/15

Da. Sunt racit cobza. Am nevoie de caldura. Multa caldura. Stranut, tusesc, tot tacamul. Azi am plecat la 7am la munca, stiu, putin inconstient. Din (ne)fericire a fost o neintelegere si am inceput tura la 2pm. Am fugit direct acasa in pat unde am mai dormit vreo 4 ore. A fost o tura imposibila. Si mai toti aveau raceala de genul asta. Dubios. Am sunat pentru ziua urmatoare sa anulez tura. Nu as fi conceput sa o fac in nici un chip. Sa vedem cum sunt maine. Am terminat cartea lui japonezu'. 1Q84. Interesanta. Fara final. Se termina cum vrei tu.

Comments

  1. Iti recomand sa mananci niste usturoi cand mai ai problemede felul asta. Dar nu asa de gust, ci cat poti de mult. Mie mi-a trecut o raceala cu infectie pe la urechi, care imi pocneau cand suflam nasul... cam in 3-4 zile zic eu .. cam la fel daca luam antbiotic .. pe care nu am putut sa mi-l cumpar ca nu aveam reteta (era o perioada de sarbatori). Doza a fost de un catzel mare dimineata si unul mare la pranz.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Dimineata, cand ma trezesc