The Gentleman guide (Cum sa fii un gentleman)

Adica daca tot am terminat cu studiul economiei, pietei de actiuni, bond, fonduri mutuale si alte prostii (care a fost un subiect destul de dificil, luandu-mi nu mai putin de 6 luni ca sa il stapanesc), am cautat alt domeniu in care sa ma documentez. Am lasat japoneza pentru data viitoare, pentru ca, traind in Anglia, nu ai cum sa nu auzi diferite referinte la acel mitic, eluziv ''real gentleman''. Spre surprinderea mea, exista destul de multe ghiduri mai mult sau mai putin amanuntite, unele datand chiar de la inceputul secolului 19. Pe masura ce o sa trag anumite concluzii si o sa invat ceva nou o sa impart cu voi aceste cunostinte, care la o prima vedere par a fi destul de interesante.
Spoiler:
- Un gentleman stie sa gateasca.
- Un gentleman stie sa prepare coktailuri, atat pentru barbati cat si pentru femei.
- Un gentleman stie sa flirteze.
- Un gentleman stie sa isi aranjeze locuinta, inclusiv sa isi ingrijeasca plantele de apartament (in lipsa gradinii).
- Un gentleman are intotdeauna garderoba perfecta, este proaspat barbierit, are parul intotdeauna ingrijit ( cred ca asta va fi primul articol legat de acest subiect, care este garderoba minima de care avem nevoie, in special daca calatorim, dupa care probabil voi vorbi despre barbierit si tuns)

Cam atat pentru azi.

Comments

Popular posts from this blog

Ultima mea carte s-a lansat azi pe Amazon

Ritm

Urari